Velkommen Gjest | Logg inn

Ring oss på telefon: 22 88 91 20


TRIWA lanserer samarbeid med sneakermerket Oliver Cabell.

 

 

Med en felles lidenskap for kvalitetsmaterialer og moderne skandinavisk design har det amerikanske sneakermerket Oliver Cabell inngått samarbeid med det svenske tilbehørs- og klokkemerket TRIWA.

 

Mens begge merkene deler en felles visjon for design, matcher de også hverandres verdier. Oliver Cabell har åpnet øynene for mange med sin helt gjennomsiktige forsyningskjede, mens TRIWA på sin side har banet vei gjennom ulike partnerskap som for eksempel TRIWA x Humanium hvor de har skapt klokker av destruerte illegale våpen til inntekt for ofre etter væpnet vold.

 

Skoen som lanseres har en italiensk gummi yttersåle med fullkornet Nappa skinn kombinert med glatt italiensk semsket skinn, noe som man også finner igjen i TRIWAs samarbeids klokke.

 

TRIWA klokken leveres i 42 mm unisex modell med detaljer i gullfarget stål og marine i urskiven.

 

Les mer om TRIWA

 

Både klokken og sneakersene er limitert til 50 stk av hver.

 

Skoene finnes på www.olivercabell.com for $188 og klokken  er tilgjengelig på www.triwa.com for 2250,- NOK.

 

Om Oliver Cabell

 

Oliver Cabell ble grunnlagt i juli 2016 av administrerende direktør Scott Gabrielson, og er et Minneapolis basert tilbehørs brand. Et unikt luksusmerke som ikke er bundet opp av tradisjonelle modeller.

 

Oliver Cabell leverer håndlagde varer til menn og kvinner til rettferdige priser med fullstendig gjennomsiktighet i verdikjeden, hvor de avslører alt fra materialer til kostnader. Hvert produkt  er håndlaget med modeller hver uke.  Oliver Cabells kompromissløse forpliktelse til kvalitet og en raffinert estetikk har brakt merket inn på markedet i en ukonvensjonell fart og posisjonerer Oliver Cabell i forkant av det moderne luksusmarkedet. For ytterligere informasjon om Oliver Cabell besøk www.olivercabell.com.

 

Om TRIWA

 

TRIWA ble grunnlagt i 2007 av fire venner med en målsetning om å endre holdninger i en bransje de syntes var for fokusert på status og tradisjon.  Selskapet TRIWA  (Transforming Industry of Watches) ble startet med et formål med å omdanne den tradisjonelle klokken til et moderne stilsymbol gjennom en kombinasjon av klassiske silhuetter og moderne skandinavisk enkelhet. Ved å se etter Inspirasjon utenfor bransjen klarte de å finne nye måter å distribuere på, drive markedsføring på og gjøre  design.

 

I dag er de fire blitt tretti venner og har utvidet porteføljen til  og også inkludere solbriller og armbånd over hele verden.  All design og produktutvikling er skapt i deres kreative studio i Stockholm hvor de fortsatt følger det samme mottoet de hadde fra dag en; Å bare produsere produktene de ønsker å bruke selv.

 

Les også: Høstens mest trendy tilbehør